ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΩ ΤΩΝ 35€ αναλυτικά
 
tsai.gr
tea bar Μαύρο Τσάι Μαύρο Τσάι με Άρωμα Oolong Τσάι Πράσινο Τσάι Πράσινο Τσάι με Άρωμα Λευκό Τσάι Τσάι Υγείας - Ayurveda Τσάι Βοτάνων Rooibos Τσάι Παγωμένο Τσάι Φακελάκια Τσαγιού Βότανα Matcha Tea Αξεσουάρ Τσαγιού
Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)
Το κατάστημα μας λειτουργεί μόνο on-line
Το κατάστημα μας λειτουργεί μόνο on-line. Μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή ή με την πιστωτική σας κάρτα με απόλυτη ασφάλεια.


Τι τρόπους πληρωμής δέχεστε;
Δεχόμαστε πληρωμή με αντικαταβολή ή πιστωτική κάρτα (VISA, Master Card, American Express). Ο ποιο απλός τρόπος πληρωμής είναι με αντικαταβολή. Βέβαια, το Tsai.gr σας δίνει την δυνατότητα να πληρώσετε με την πιστωτική σας κάρτα, μέσω της διεθνούς αναγνωρισμένης υπηρεσίας Paypal με απόλυτη ασφάλεια. Πληροφορίες Πληρωμής


Πόσο χρεώνεται η αποστολής της παραγγελίας;
Το Tsai.gr εξασφαλίζει την ασφαλή και γρήγορη μεταφορά των παραγγελιών σας σε συνεργασία με αξιόπιστη γνωστή εταιρία Courier. Πληροφορίες Αποστολής


Είναι η διαδικασία παραγγελίας ασφαλής;
Η διαδικασία παραγγελίας είναι απολύτως ασφαλής από την αρχή ως το τέλος.
Στην ιστοσελίδα μας χρησιμοποιούμε την τελευταία τεχνολογία απόκρυψης 128 bit για να προστατέψουμε τα προσωπικά σας δεδομένα. Θα προσέξατε άλλωστε ότι η διεύθυνση μας στο internet αλλάζει από "http" σε "htpps" υποδηλώνοντας έτσι ένα ασφαλές site. Επίσης ένα σύμβολο κλειδώματος εμφανίζεται στην δεξιά ή αριστερή γωνία του browser σας όταν η παραγγελία σας είναι σε εξέλιξη.


Είναι τα προσωπικά μου δεδομένα ασφαλή;
Κρατάμε όλες τις πληροφορίες απόρρητες και ασφαλείς. Όλες οι παραγγελίες περνάνε μέσα από ασφαλή server και τα προσωπικά σας δεδομένα χρησιμοποιούνται μόνο στο μέτρο που κρίνεται απολύτως αναγκαίο για την εκπλήρωση των όρων και υποχρεώσεων των επιμέρους υπηρεσιών, που παρέχει το www.tsai.gr στους χρήστες του. Παρακαλώ διαβάστε την πολιτική μας περί προσωπικά δεδομένα εδώ.


Η εταιρία courier θα επικοινωνήσει μαζί μου πριν από την παράδοση;
Η εταιρεία courier ΔΕΝ επικοινωνεί ΠΑΝΤΑ τηλεφωνικά πριν από τις παράδοσεις.


Γιατί είναι απαραίτητο το κινητό τηλέφωνο μου και που χρησιμεύει;
Υπάρχουν δύο βασικοί λόγοι που ζητάμε το τηλέφωνο σας.
- Έτσι μπορεί η Tsai.gr να επιβεβαιώσει την εγκυρότητα της παραγγελία σας.
- Η εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε δεν αναλαμβάνει την διεκπεραίωση της αποστολής χωρίς την αναγραφή του τηλεφώνου σας.



Πως μπορώ να προσθέσω προϊόντα στο καλάθι αγορών μου;
Επιλέγοντας πρώτα την ανάλογη κατηγόρια που επιθυμείτε και εφόσον βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει επιλέγετε το βάρος σε γραμμάρια (100, 200, 500) και στη συνεχεία κάντε κλικ στο κουμπί "Προσθήκη". Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την μηχανή αναζήτησης για να βρείτε τα προϊόντα μας ευκολότερα.


Πως μπορώ να αφαιρέσω ανεπιθύμητα προϊόντα από τo καλάθι αγορών μου;
Για να αφαιρέσετε ένα προϊόν από το καλάθι αγορών, απλά μηδενίστε την ποσότητα, ή σημειώστε το τετράγωνο δίπλα στο προϊόν που θέλετε να αφαιρέσετε στην ανάλογη στήλη και πατήστε το κουμπί "Ανανέωση"


Πως μπορώ να παραγγείλω;
Για να παραγγείλετε, απλά προσθέστε όλα τα επιθυμητά προϊόντα στο καλάθι αγορών σας και πατήστε είτε το κουμπί «Ταμείο» ή «Καλάθι» που βρίσκετε στη πάνω δεξιά γωνία της οθόνης σας. Στη συνέχεια ακολουθείτε τις οδηγίες και συνεχίζετε μέχρι που να ολοκληρώσετε την παραγγελία μέχρι να δείτε το μήνυμα «Επιτυχής Παραγγελία».


Εφόσον κάνω την παραγγελία μου, μπορώ να δω σε τι στάδιο βρίσκεται;
Ναι! Απλά πατήστε το κουμπί "Ο λογαριασμός μου" στο πάνω δεξί μέρος της οθόνης σας και βλέπετε όλες τις προηγούμενες παραγγελίες σας.


Υπάρχει Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ) στα προϊόντα σας;
Υποχρεούμαστε να αποδίδουμε φόρο ΦΠΑ 13% για όλα τα τσάγια και βότανα εκτός ορισμένων κατηγοριών (πχ Ταραξάκο) που επιβαρύνονται με ΦΠΑ 23%. Όλα τα αξεσουάρ επιβαρύνονται με 23% ΦΠΑ. Γι αυτό το λόγο ο ΦΠΑ υπολογίζετε μετά την επιβεβαίωση της διεύθυνση παράδοσης της παραγγελίας σας. Για τις χώρες εκτος Ε.Ε. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΟΡΟΣ.


Επιστροφές / Αντικατάσταση Προϊόντων
Αντικατάσταση προϊόντων γίνεται ΜΟΝΟ στα αξεσουάρ και εφόσον διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικά. Οτιδήποτε συγκαταλέγεται στην κατηγορία τροφίμων - αφεψημάτων δεν αντικαταστείτε. Το Tsai.gr πρέπει να ενημερώνεται μέσω email για το πρόβλημα μέσα στις πρώτες 5 μέρες από την ημερομηνία παράδοσης.
Για λεπτομέριες παρακαλώ δείτε την σελίδα μας με τους Όρους Επιστροφής


Πως μπορώ να στείλω ένα δώρο σε άλλη διεύθυνση;
Για να στείλετε τα προϊόντα μας σε διαφορετική διεύθυνση, ή σε αλλόν παραλήπτη, ορίζετε νέα διεύθυνση παραλήπτη κατά την έξοδο σας για το ταμείο ή πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Στην οθόνη «Πληροφορίες Παράδοσης» πατώντας το κουμπί «Αλλαγή Διεύθυνσης» σας δίνεται η δυνατότητα καταχώρησης «Νέα Διεύθυνση Παράδοσης».


Ποια είναι η διεύθυνση σας;
Η διεύθυνση επικοινωνίας μας είναι Παγγαίου 7 Νέα Φιλοθέη Μαρούσι 15123 με τηλέφωνο επικοινονίας 210-2724995. Οι παραγγελίες ωστόσο γίνονται μόνο on line και αποστέλλονται με αξιόπιστη γνωστή εταιρία Courier.


Είμαι από νησιωτική περιοχή, δικαιούμαι το μειωμένο 9% και 16% ΦΠΑ;
Το μειωμένο ΦΠΑ 16% το δικαιούνται μόνο η εταιρείες και μόνο όταν βγάζουμε τιμολόγιο και ΟΧΙ σε απλές αποδείξης.
Αν είστε σε νησιωτική περιοχή και δικαιούστε 16% ΦΠΑ θα πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μεσω email με το Tsai.gr.